DZIEJE SIĘ W OSTROŁĘCE – Regulamin portalu
Regulamin korzystania z Portalu internetowego DZIEJE SIĘ W OSTROŁĘCE – www.dziejesie.ostroleka.pl
Portal internetowy DZIEJE SIĘ W OSTROŁĘCE – www.dziejesie.ostroleka.pl dedykowanym jest wydarzeniom i imprezom odbywającym się w Ostrołęce i najbliższej okolicy. Platforma została stworzona z myślą o mieszkańcach miasta, turystach oraz wszystkich zainteresowanych życiem kulturalnym i rozrywkowym. Celem naszego portalu jest promocja Miasta Ostrołęki poprzez dostarczanie aktualnych informacji o nadchodzących wydarzeniach, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie: od koncertów i festiwali, przez wystawy i spektakle, po spotkania sportowe i lokalne inicjatywy. Dążymy do tego, aby nasz portal stał się głównym źródłem informacji o wydarzeniach w Ostrołęce, promując jednocześnie lokalnych organizatorów i twórców. Pragniemy, aby każdy korzystający z naszego Portalu czuł się dobrze poinformowany oraz miał łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych danych dotyczących imprez, takich jak terminy, lokalizacje, opisy oraz ceny biletów. Nasza misja opiera się na zasadach przejrzystości, uczciwości oraz szacunku dla wszystkich użytkowników i partnerów Portalu. Zachęcamy do aktywnego korzystania z naszego Portalu. Wierzymy, że wspólnie uda nam się stworzyć dynamiczną i zaangażowaną społeczność, która będzie mogła w pełni czerpać z bogactwa wydarzeń kulturalnych, rozrywkowych i sportowych.
I. Postanowienia ogólne
Portal internetowy DZIEJE SIĘ W OSTROŁĘCE – www.dziejesie.ostroleka.pl (dalej: „Portal”) jest własnością osoby prywatnej.
Regulamin określa zasady korzystania z Portalu, w tym zasady zgłaszania Imprez za pomocą formularza zgłoszeniowego dostępnego na Portalu.
II. Definicje
Wydarzenie o charakterze kulturalnym, sportowym, edukacyjnym lub innym w zakresie w jakim organizowane jest na terenie miasta i najbliższej okolicy.
Użytkownik – osoba fizyczna lub prawna, będąca jednocześnie organizatorem Imprezy, zgłaszająca imprezę celem zamieszczenia informacji o niej na Portalu.
Formularz zgłoszeniowy – elektroniczny formularz dostępny na Portalu służący do zgłaszania imprez do kalendarza wyszarzeń.
III. Zasady korzystania ze Portalu
Korzystanie z Portalu jest bezpłatne. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Portalu zgodnie z postanowieniami Regulaminu, Polityki prywatności oraz zasadami współżycia społecznego.
Niedopuszczalne jest dostarczanie treści naruszających przepisy prawa, w tym naruszających prawa osób trzecich, dobra osobiste, treści obraźliwych, nieprawdziwych wulgarnych, dyskryminujących lub wprowadzających w błąd.
Zastrzegamy sobie prawo do modyfikacji, zawieszenia lub zakończenia działania Portalu w każdym czasie, bez konieczności informowania Użytkowników.
IV. Zgłaszanie imprez
Użytkownicy mogą zgłaszać Imprezy do kalendarza imprez za pomocą Formularza zgłoszeniowego dostępnego na Portalu.
Formularz zgłoszeniowy wymaga podania następujących informacji:
- imię i nazwisko
- adres e-mail ( do kontaktu w/s wydarzenia )
- Numer tel. ( tylko w razie niejasności co do wydarzenia )
- Nazwa wydarzenia
- Organizator wydarzenia (nazwa, adres, dane kontaktowe)
- Data i godzina rozpoczęcia oraz zakończenia wydarzenia
- Miejsce wydarzenia
- data i godzina wydarzenia
- Opis wydarzenia, informacje dodatkowe, w tym czy Impreza została sfinansowana/ dofinansowana /.
- odpłatność bądź jej brak
- plakat zdjęcie promujące wydzarzenia
Użytkownik zgłaszający wymarzenie oświadcza, że posiada wszelkie niezbędne uprawnienia i zgody na organizację Imprezy oraz publikację informacji o niej.
Zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji zgłoszonych Imprez oraz odmowy publikacji zgłoszenia bez podania przyczyny.
Zastrzegamy sobie prawo do modyfikacji opisu wydarzenia zgłaszanej przez Użytkownika, celem zachowania spójności formy przekazu i właściwego administrowania przekazywanymi przez Użytkownika treściami dotyczącymi wydarzenia.
Zgłoszenie wydarzenia do publikacji na Portalu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na modyfikację przekazanej informacji oraz publikację informacji o Imprezie na Portalu.
Użytkownik zgłaszający wydarzenie oświadcza, iż posiada autorskie prawa majątkowe do materiałów przesyłanych w ramach zgłoszenia Imprezy za pomocą formularza zgłoszeniowego i oświadcza, że jest uprawniony do dysponowania materiałami w celach objętych działaniem Portalu.
Użytkownik zgłaszający wydarzenie oświadcza, że przesłane materiały nie naruszają majątkowych i osobistych praw autorskich osób trzecich.
Za szkody powstałe w wyniku naruszenia zapisów pkt. 7 i 8 odpowiedzialność ponosi wyłącznie Użytkownik i on odpowiada za szkody powstałe w wyniku naruszenia praw autorskich, o których mowa w pkt. 7 i 8.
V. Odpowiedzialność
Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za treści zgłoszone w formularzu zgłoszeniowym do publikacji na Portalu.
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za realizację wydarzenia przez Użytkownika oraz za ewentualne szkody powstałe w wyniku korzystania z Portalu.
W przypadku naruszenia zasad Regulaminu zastrzegamy sobie prawo do usunięcia informacji o Imprezie z Portalu.
Na Portalu w artykułach, postach, wpisach o wyszarzeniach mogą znajdować się odnośniki do witryn zewnętrznych, z którymi nie współpracuje. Linki te oraz portalu lub pliki pod nimi wskazane mogą być niebezpieczne dla Urządzeń Użytkowników lub stanowić zagrożenie bezpieczeństwa danych. Nie ponosi odpowiedzialności za zawartość znajdującą się poza Stroną.
VI. Ochrona danych osobowych
Dane osobowe Użytkowników zgłaszających Imprezy są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usług związanych z prowadzeniem kalendarza imprez.
Użytkownik ma prawo do wglądu, poprawiania oraz usunięcia swoich danych osobowych.
Szczegóły związane z ochroną danych osobowych Użytkowników reguluje Polityka prywatności Portalu internetowego.
VII. Postanowienia końcowe
Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na Portalu.
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie bez konieczności informowania o tym Użytkowników. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na Portalu.